tag:blogger.com,1999:blog-7525024564406989146.post4634752379586719065..comments2024-03-13T00:16:48.189+01:00Comments on Stacja Sto Słów: Najlepsze Filmy 2013 Roku [Top 10]SpokoWaphttp://www.blogger.com/profile/06836657792067901935noreply@blogger.comBlogger8125tag:blogger.com,1999:blog-7525024564406989146.post-87845859099217945282014-08-15T07:18:16.271+02:002014-08-15T07:18:16.271+02:00Polecam od siebie film "Sinister" jest b...Polecam od siebie film "Sinister" jest bym powiedział taki psychologiczny horror z dreszczykiem. Pozdr.Coelmatiushttps://www.blogger.com/profile/08085652884451131860noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7525024564406989146.post-48256421642047770802014-02-23T10:59:58.174+01:002014-02-23T10:59:58.174+01:00Zaintrygowała mnie "Obecność". Może kied...Zaintrygowała mnie "Obecność". Może kiedyś obejrzę ze znajomymi :)<br />Pozdrawiam! Maruda007https://www.blogger.com/profile/05371291717572934505noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7525024564406989146.post-3989316272233852132014-02-13T12:41:08.440+01:002014-02-13T12:41:08.440+01:00Z Twojej dziesiątki widziałam dwa. Conjuring jest ...Z Twojej dziesiątki widziałam dwa. Conjuring jest naprawdę dobrym horrorem, naoglądałam się ich trochę, ale żaden tak mnie nie zmiażdżył. Lot całkiem fajny, faktycznie dobrze zrealizowany, ale nie dla każdego. Podejrzewam, że niektórzy mogliby się na nim wynudzić. Sama mam zamiar obejrzeć Niemożliwe oraz Drugie oblicze. <br />Sama mam często tak, że film jest w moich planach od dawna, ba!, nawet chcę na niego iść do kina, ale koniec końców nic z tego nie wychodz. Trochę smutne. I też z 10 obejrze góra 2. Gdybym chciała obejrzeć wszystko, co mam w planach, zabrakłoby mi czasu na życie... <br /><br />PozdrawiamHerbatka z książkąhttps://www.blogger.com/profile/06122897144834087963noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7525024564406989146.post-44413246856849119792014-02-12T21:53:15.426+01:002014-02-12T21:53:15.426+01:00Cóż, z filmami też mam problem, że często oglądam ...Cóż, z filmami też mam problem, że często oglądam je długo po produkcji. Z listy powyżej chyba tylko "Obecność" widziałam (na naszym blogu pisał o niej Daniel - http://mamyalergie.blogspot.com/2013/11/przy-recenzji-pewnego-bardzo-sabego.html) i bardzo mi się podobała. ;)Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/13006417147508771660noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7525024564406989146.post-11721239745465049992014-02-09T16:56:01.453+01:002014-02-09T16:56:01.453+01:00Oglądałam drugie oblicze i niemożliwe i obecność. ...Oglądałam drugie oblicze i niemożliwe i obecność. Kocham Gosling'a. Oglądalam z nim wspaniały inny film chyba w Japonii. Był wspaniały.Basia Pelchttps://www.blogger.com/profile/13553255445452056841noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7525024564406989146.post-60546449395081407672014-02-09T13:32:09.655+01:002014-02-09T13:32:09.655+01:00Nic z listy nie widziałam :(Nic z listy nie widziałam :(Agnieszka Dejahttps://www.blogger.com/profile/00626249480579393653noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7525024564406989146.post-61350959100483337722014-02-09T11:46:42.778+01:002014-02-09T11:46:42.778+01:00Uciekinier - ja najbardziej, szczególnie, że z Mc ...Uciekinier - ja najbardziej, szczególnie, że z Mc :)Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/08419122177570449043noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7525024564406989146.post-44218768091951641702014-02-09T11:03:25.917+01:002014-02-09T11:03:25.917+01:00"Polowanie" zdecydowanie rządzi. Liczę n..."Polowanie" zdecydowanie rządzi. Liczę na Oscara, choć dla mnie to czysta komercja, a nie nagradzanie rzeczywiście świetnych filmów. Ale niech ma:). "Mud" równie genialny, zrozumiałam po tym filmie, że M.M. wreszcie przestał być pięknym biczbojem, zmienił agenta i zaczął grać, a nie tylko wyglądać. Wbił się tym samym do piątki moich ukochanych aktorów:). "Lot" mi się nie podobał, w ogóle Denzel ostatnio gra w jakichś dziwnych filmach tak patetycznych, że aż głowa boli, nie wiem, chyba ma jakąś misję zbawienia świata, czy coś. "Niemożliwe" sprawiło, że wypłakałam i wysmarkałam 2 paczki chusteczek (taddaaamm!!! rozmazane oko po wyjściu z kina - bezcenne;) ). Świetny film, świetnie zagrany, to wkurzenie, że już tuż tuż blisko, a jednak daleko, eh. Bardzo lubię. "Operacja Argo" równie git. Ben powinien być tylko i wyłącznie reżyserem bo actoring wychodzi mu kiepsko, zdecydowanie wolę jego brata. Cieszę się, że zgarnęli Oscara. Niech mają! A co! No i na sam koniec (bo reszty filmów, o których piszesz, nie widziałam) "Place beyond the pines". Ja wiem, że jestem w mniejszości, ale wynudziłam się jak mops. Nie pamiętam tego filmu, pamiętam tylko blond Ryana niestety. Wierciłam się w fotelu, nie mogłam wysiedzieć, nie. Jakoś nie. Aaaa, "Miłość" leci co chwilę w TV ale nie mam siły na ten film. Kiedyś pewnie obejrzę, na jakimś l4, czy innym urlopie ale tak sama z siebie, nie. A czy Lynchówna wdała się choć trochę w tatę? Jesli tak, oglądam! Pozdrawiam:)madalenahttps://www.blogger.com/profile/06729250166661011231noreply@blogger.com