Blogger - Recenzja Aplikacji [ANDROID]

Blogger, producent: Google Inc, bezpłatne

Oficjalna aplikacja pozwalająca na dodawanie wpisów w swoim blogu na blogspocie. Pomysł jak najbardziej godny pochwały, sam często nie mam możliwości (albo dostępu) dostania się do panelu użytkownika Stacji Sto Słów, program ten przyjąłem więc z otwartymi ramionami. Jak to wszystko sprawdza się jednak w praniu?

Za pomocą aplikacja możemy stworzyć nowy wpis, otagować go i opublikować, jak również edytować te już istniejące.
Poza tym autorzy dają nam możliwość zrobienia i dodania do tekstu zdjęcia.
Szkoda, że nie możemy wybrać tych zrobionych wcześniej ze swojej galerii na telefonie/tablecie. Ba, w ogóle zbyt wiele poza tym, co opisałem powyżej nie zdziałamy.
Próbowałem kilka artykułów za pomocą Androidowego Bloggera stworzyć, ale nie jest to szczególnie wygodne, zwłaszcza dla kogoś, kto wciąż nie przyzwyczaił się do pisania na dotykowej klawiaturze.

Problematyczne okazało się też edytowanie już dodanych wpisów. Po zmianach i zapisaniu... znikają z bloga i trafiają do grona roboczych. Musiałem je znów ręcznie publikować.

Aplikacja, z której korzysta się wyłącznie w ekstremalnych sytuacjach, kiedy nie mamy absolutnie żadnego dostępu do komputera. Jestem pewien, że można było to zrobić lepiej. Dużo lepiej.

Ocena: 5/10


Piotr Wysocki

Komentarze