White Noise - Recenzja Aplikacji [ANDROID]

White Noise, producent: TMSOFT, Android, bezpłatne (lite)/6,29 zł

Pod tą jakże wiele mówiącą nazwą kryje się aplikacja dla wszystkich tych, którzy na dźwięk pracującego odkurzacza czy zacinającego za oknem deszczu natychmiast czują potrzebę wskoczenia pod pierzynę i ucieczki w objęcia morfeusza ;-)

Tak, moi drodzy, to po prostu zestaw zapętlonych dźwięków, mających za cel pomóc nam w wypadku nagłego (bądź i nie) ataku bezsenności. Do wyboru spora ilość motywów: wentylator, lecący samolot, dżungla, plaża, łódka, samochód, mruczenie kota (!), tykający zegar, odkurzacz, suszarka, deszcz, burza, pociąg... i wiele więcej, w sumie 40 sztuk, których nie będę tu wymieniał z braku przestrzeni (ciasno mi, ciasno!).

Świerszcze... ziew...
Jeśli na kogoś to działa, koniecznie musi pobrać. Testowałem to na sobie - w końcu prawdziwy recenzent nie powinien opisywać rzeczy niesprawdzonych na własnej skórze - i wiecie co? Działa! Myślę, że spośród tylu efektów każdy znajdzie coś, co sprawi, że jego umysł się wyciszy i zapadnie w sen.

Dźwięki nie są może najwyższej z możliwych jakości (pewnie ze względów oszczędnościowych, by program nie zajmował zbyt wiele miejsca), ale brzmią w miarę czysto i, co najważniejsze, realistycznie.

A zatem, kolorowych snów ;-)

Ocena: 8/10

Piotr Wysocki

Komentarze

  1. Mam androida, ale akurat na problemy ze snem nie narzekam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze, nikomu nie życzę problemów ze snem :D Gdyby jednak kiedyś... warto na wszelki wiedzieć o istnieniu takiego programu :)

      Usuń
  2. Od dawna cierpię na bezsenność, ale nie wiem, czy coś takiego mogłoby mi pomóc - jakiegokolwiek dźwięki (czy to tykanie zegara, czy deszcz za oknem) natychmiast mnie wybudzają. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie deszcz natychmiast usypia. A gdy jeszcze jest w zestawie burza, mmm... :D

      Usuń
  3. Testowałam kiedyś coś podobnego, kiedy byłam (nie)szczęśliwą posiadaczką iPhone'a. Faktycznie działało! Na Androidzie chwilowo nie testowałam, bo póki co problemy z bezsennością odeszły. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latem, podczas wyjątkowo gorącej nocy, puściłem sobie dźwięki zamieci śnieżnej - też zadziałało, od razu zrobiło mi się odrobinę chłodniej! :D

      Usuń

Prześlij komentarz