World of Goo - Recenzja Gry [ANDROID]

World of Goo, producent: 2D BOY, cena: 9,50 zł

World of Goo ukończyłem rok temu na komputerze, ale przeczytawszy o wersji na Androida nie potrafiłem się powstrzymać przed jej nabyciem. W końcu udało mi się ją zdobyć, z czego jestem bardzo rad.

Jest to produkcja z gatunku nieco dziwnych - za pomocą glutów tworzymy mosty i wszelkiego rodzaju budowle (wieże itd.), które zaprowadzą je (gluty) do miejsca docelowego.
 Poziom przechodzimy w chwili, gdy dostanie się tam ich odpowiednia ilość. Na każdej planszy gluty są oczywiście limitowane, minimum strategicznego myślenia jest więc mocno wskazane.

Brzmi może niezbyt fascynująco (sam tak myślałem przed rozpoczęciem zabawy), wystarczy jednak zacząć zabawę, poznać jej zasady i... cóż, wsiąka się na amen. Poziomy rzucają wyzwania, które chce się podejmować. Poziom trudności jest w sam raz - trudno, ale nie tak, by frustrować.

Gluty, chodźcie do mnie!
Oprawa graficzna świetna, z jajem, barwna i ładnie animowana.
Muzyka wpadająca w ucho, utworów całkiem sporo i nie irytują nawet po entym odtworzeniu. Ba, mam nawet soundtrack, którego czasem z przyjemnością słucham.

Grywalność ogromna. Poziomy mocno zróżnicowane, co jakiś czas dochodzą nowe typy glutów, po prostu nie da się nudzić.
Koniecznie. Gluty rządzą!

Ocena: 9+/10

Piotr Wysocki

Komentarze