[NIUSY] Drugi numer GRAMY! już do nabycia

Stało się! Kilka dni temu do kiosków trafił drugi numer magazynu GRAMY! Informację przyjąłem z ulgą, gdyż obawiałem się, że przedsięwzięcie zakończy się na pierwszym wydaniu - co już nie raz na przestrzeni ostatnich lat miało miejsce (mam w swoich zbiorach kilka takich jednorazowych magazynów poświęconych grom). Redakcja chwali się ciepłym przyjęciem swojego debiutu, można więc śmiało oczekiwać, że i na drugim numerze się nie skończy, za co mocno trzymam kciuki. GRAMY! jest bowiem tym, czego mi na rynku brakowało. Czasopismem tworzonym z duszą, pełnym interesującej publicystyki i innych tekstów związanych z branżą. Wydanie grudniowe ponownie po brzegi wypchane jest świeżutkim stuffem - szczególne wrażenie robi aż 9 wywiadów, w tym jeden z Adrianem Chmielarzem. Mniam.


A zresztą, spójrzcie tylko na spis treści - ślinka cieknie na sam widok tytułów tekstów.
Kliknij, by po-
większyć ;-)
Cena - 9,99 zł (w kioskach i salonach prasowych), ale na oficjalnej stronie GRAMY! magazyn z darmową dostawą do domu możecie mieć o złotówkę taniej, a przy okazji - jeśli jeszcze nie macie - kupić i pierwszy numer. A dla tych, których nie boli czytanie na ekranie, czeka e-wydanie w cenie 4,99 zł.

Jeśli ktoś wciąż (to w ogóle możliwe?) czuje się niezdecydowany, niebawem postaramy się naskrobać krótką recenzję.

Ale co tu dużo mówić, kto nie kupi, ten trąba!

ML/PW

Komentarze

  1. Pierwszego numeru nie kupiłem :-( Chyba sobie zamówię oba, darmowa wysyłka kusi :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie trudno dostać, ale w końcu się udało! Fajne pisemko!

    OdpowiedzUsuń
  3. O, myślałem, że prasa growa w Polsce już tylko się wykrusza, a tu debiuty... Miło, oby nie padło. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz