Uczta Wyobraźni - Kup 2 książki, zapłać za 1

Od 15 stycznia do 4 lutego we wszystkich salonach Empik w całej Polsce oraz na Empik.com czytelnicy kupujący 2 tytuły z pełnej oferty serii Uczta Wyobraźni zapłacą tylko za 1 książkę, a za drugą 1 grosz.

Zainteresowani? Zapraszam tutaj ;-)

Sam za fantastyką nie przepadam (ba, unikam jak ognia), ale postanowiłem rzucić się na głęboką wodę z nadzieją, iż jakimś cudem nie utonę ;-) Zamówiłem i odebrałem dwa tytuły:


W sumie ponad 1500 stron lektury w cenie 55 zł - nie potrafiłem się powstrzymać. zwłaszcza że wydania są po prostu przepiękne :-P

Mam tylko jedno ale. Nie wiem po czyjej stronie leży wina - Empiku czy MAG-a, ale "Córka Żelaznego Smoka..." jest wyraźnie zużyta. Porysowana okładka (mocno, co widać nawet na zdjęciu poniżej), a środek wygląda jakby był otwierany setkę razy. Lipa i zawód (taki już ze mnie esteta), aż mnie kusi, by złożyć reklamację... 
A Wy? Skorzystaliście/macie zamiar skorzystać z oferty? Dla kogoś, kto uwielbia gatunki, w których obraca się Uczta Wyobraźni, jest to okazja nie do przegapienia, bez dwóch zdań ;-)

Piotrek

Komentarze

  1. Świetna promocja. Ja w sumie sporadycznie czytuje fantastykę, ale wykorzystam tę ofertę na prezent dla kogoś bliskiego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! Promocja świetna. Byłam dziś w Empiku i też skorzystałam:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oferta bardzo przyjazna portfelowi, aż kusi skorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak przepiękne wydania i świetne książki...nie wiem co się dzieje z blogerem, ale nie chcecie mi siew ogóle aktualizować w blogrollu...

    OdpowiedzUsuń
  5. Tia, do mnie też przyszła z Empiku książka UW (z tej samej promocji, zresztą co ja Ci będę tłumaczyć, skoro przed chwilą odpisywałam na Twój komentarz :D) - porysowana tylna okładka. Irytuje mnie to, bo płacąc za nowy, oczekuję niezniszczonego egzemplarza. Uh.
    Clarke mam, a właściwie starsze wydanie, rozbite na trzy tomy, i wciąż poluję na ostatni. A Swanwick kusi i kusi, zresztą jak wszystko, co z Uczy Wyobraźni - mam zamiar (kiedyś) skompletować całą serię :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie Uczta Wyobraźni jest zbyt przereklamowana... i mówi to ktoś, kto nigdy nic z niej nie czytał ;p. Ale ostatnio przestaję się wrabiać w te piękne oczka Empiku... te wszystkie promocje są o dupę potłuc, rżną nas na forsie aż im się z pyska ulewa... "Doktor Sen" kupiłem w biedronce za 27 zł, gdy w tym samym czasie w Empiku ta książka kosztuje 42 zł... ździercy :D.
    Chociaż nie powiem, wydania prezentują się naprawdę pięknie *.* :)!

    Pozdrawiam!
    Melon

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz