RICHARD MATHESON - JESTEM LEGENDĄ / PIEKIELNY DOM / CZŁOWIEK, KTÓRY NIEPRAWDOPODOBNIE SIĘ ZMNIEJSZAŁ


Nie wiem czy wiecie, ale po wielu latach (latach, serio!) przekładania daty premiery MAG wypuścił w końcu na światło dziennie zbiór trzech powieści (znakomite Jestem legendą, zbierający świetne opinie Piekielny dom oraz Człowiek, który nieprawdopodobnie się zmniejszał) i kilkunastu krótszych tekstów Mathesona. Łącznie 750 stron w twardej oprawie. Ja już mam, macam, obwąchuje i przymierzam się do rozszarpania tej cegiełki ;-) Włącznie z Jestem Legendą, bo i owszem, niby nie lubię wracać do przeczytanych już książek, ale w tym przypadku (przyznałem notę 10/10 do jasnej ciasnej!) jestem w stanie zrobić wyjątek. Tak że tego, kupować, nawet jeśli nie wiecie, któż to ten cały Matheson jest - zaręczam własnym czerepem, że nie będziecie żałować. 

Cena: 49,90 zł, ale na Ceneo można dorwać już za nieco ponad trzy dyszki.

Komentarze

Prześlij komentarz