Masters of Doom - David Kushner


Przybyła wczoraj do mnie książka "Masters of Doom. O dwóch takich, co stworzyli imperium i zmienili popkulturę" Davida Kushnera, którą jakiś czas temu zamówiliśmy wspólnie z bratem w przedsprzedaży. Tu i tak powiadają, że to jedna z najważniejszych i najlepszych książek o historii gier, więc jako miłośnik tychże uznałem, że wypada się z nią zapoznać. Ciekawym, przyznaje bez bicia, jej jestem mocno. 
Przełożona i wydana przez znanego z magazynu PSX Extreme i kilku innych książek Marcina Kosmana. Wiadomo, nie jest to żadna gruba ryba na rynku wydawniczym, a więc promocja "Masters of Doom" nie była jakoś specjalnie głośna. Z tego też względu podrzucam link do sklepu, gdzie można to to nabyć: kliknij tutaj
Zastrzegam jednak, że okładka mojego egzemplarza dostępna była wyłącznie w przedsprzedaży, więc Wasza będzie mniej rozpikselowana ;) 

P.S. zestaw klasycznych odsłon Dooma ze zdjęcia to mój prywatny nabytek i nie wchodzi do zestawu z książką :-P

Przykładowa strona. Zdjęć i grafik niestety brak,
 to 330 stron czystego tekstu


Komentarze