Dan Cake - Croissant Bonjour - Recenzja

Dan Cake - Croissant Bonjour, producent: Dan Cake, smak: orzechowo-karmelowy, ok. 3,19 zł

W dzisiejszym wpisie przybywam z ciekawą alternatywą dla popularnych produktów z serii 7Days. Croissant Bonjour to trzy nieduże nadziewane rogale upchane w jednej paczce. W sumie 144 g. (po 48 g. na rogala). Każdy osobno pakowany, tak że bez obaw można je zjeść nawet w odstępie dłuższego czasu.

Do wyboru dwa smaki: mleczno-karmelowy i orzechowo-nugatowy, przy czym mnie smakuje zwłaszcza ten drugi. Mleczno-karmelowe kupiłem tylko raz, ale okazały się nieco zbyt słodkie jak na moje progi wytrzymałości. Ale wiecie, ja nawet kawę pije gorzką.

Croissant zrobiony jest z ciasta półfrancuskiego, które jest może niezbyt puszyste, ale smaczne.
Nadzienia producent zaaplikował w sam raz, ma fajną konsystencję, a po pożarciu rogalika nie czujemy się zbytnio przesłodzeni. Idealny na śniadanie, do kawy.

Producent sugeruje, by podawać je na ciepło, czego jeszcze nie próbowałem (z lenistwa ;), na pewno jednak pozytywnie wpłynie to na smak i puszystość croissanta.

Miło zaskakuje cena - 3,19 zł (w Carrefourze), co daje zaledwie nieco złotówkę za rogalika. Początkowo myślałem wręcz, że są na wyprzedaży, ale gdy po kilku miesiącach supermarket wciąż chciał za nie tyle samo uświadomiłem sobie, że to zwyczajowa cena.
Jeden z moich stałych zakupów. Polecam.

Ocena: 8+/10

Piotr Wysocki

Komentarze

  1. Już dawno przejadły mi się 7 days'y, a trzy osobno pakowane rogaliki są na prawdę dobrym pomysłem z racji zachowania odpowiednich właściwości reszty, po zjedzeniu jednego(po trzech bym się zasłodził). Jako, ze lubię na ciepło przygrzałem je delikatnie w piecyku i nadzienie stało się bardzo delikatne. Cud, miód. Dziękuję za polecenie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz