Kubeti Kubz - kostki żytnio-pszenne - Recenzja

Kubeti Kubz, Italfood, 40 g.

W pobliskim supermarkecie trafiłem ostatnio na względną nowość, Kubeti Kubz. Jako że lubię odkrywać nowe produkty, postanowiłem sprawdzić cóż to takiego i jak smakuje.
W maleńkim opakowaniu (40 g.) kryją się równie maleńkie kostki żytnio-pszenne, które wyglądem przypominają nic innego, jak przyprawione grzanki.
I tak też smakują.

Kubeti-Kubz dostępne są aż w siedmiu smakach: kurczak, hot-dog, bekon, pizza, czosnek, ketchup i tzatziki.
Sam, skuszony rozsądną ceną (0,99 gr. - chyba jakaś promocja) postanowiłem spróbować ketchupu i hot-doga.

Kostki są naprawdę smaczne, a przy tym mocno chrupiące - na pewno nie nadają się przez to jako przekąska w czasie zajęć lekcyjnych, gdyż zaraz byśmy zwrócili na siebie uwagę profesora, ale w każdej innej sytuacji są jak najbardziej godnym rozważenia pomysłem na kilka chwil chrupkiej przyjemności ;-) Przyprawy jest w sam raz, ani za mało, ani za dużo. Z dwóch testowanych smaków bardziej przypadł mi do gustu ten ketchupowy, choć i do hot-doga nie mam większych zarzutów.

Byłem pewien, że całość pochłonę w góra minutę, jednak kostek jest zaskakująco dużo, w moim przypadku wystarczająco na dziesięć minut chrupania.

Pozytywna niespodzianka. Na pewno spróbuję pozostałych wariantów, co sugeruje i wam.

Ocena: 8/10


Piotr Wysocki

Komentarze

  1. Złotówka? Spróbowałbym, ale u mnie chyba tego nigdzie nie mają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzieś ostatnio je widziałam ale nie kupiłam ;/
    bardzo ciekawy blog, będę bywać częściej :))
    zapraszam do obserwacji !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz