Teekanne - World of Fruits "Fruit Kiss" - Recenzja Herbaty

Teekanne, World of Fruits, Fruit Kiss, 20 torebek

Fruit Kiss jest smakiem, od którego zaczęła się moja długa przygoda z herbatami z serii World of Fruits od Teekanne.
Spróbowałem u znajomego i natychmiast zapragnąłem nabyć całe opakowanie, co - o dziwo - długo mi się nie udawało.
Przez pół roku zadowalałem się pozostałymi wersjami smakowymi z serii, aż w końcu udało mi się dostać tą upragnioną w Carrefourze.

A jak wyglądają wrażenia po kilkunastu torebkach?

Bez zbędnego gadania, połączenie aromatu czereśni i truskawki to strzał w dziesiątkę. Herbata jest słodka, z lekką kwaskową nutą. Silnie owocowa, o intensywnym smaku, zapachu i kolorze. Na pierwszy plan wybija się czereśnia, ale i truskawka jest mocno wyczuwalna.
Parzyć jak najdłużej, co najmniej 8 minut.

Niebo w gębie, najlepiej lubię ją pić wieczorem, na przykład w połączeniu z lekturą.
Polecam spróbować, jestem pewien, że i wy pokochacie ten smak. Teekanne - tak trzymać!

Ocena: 9/10


Piotr Wysocki

Komentarze