3G Watchdog - Recenzja [ANDROID]

3G Watchdog, producent: Richard Gruet, bezpłatne/11,15 zł

Mając ograniczoną miesięczną ilość megabajtów do wykorzystania na śmiganie po internecie niejednemu zdarzyło się zapewne zużyć je zbyt szybko. Mnie tak. A wszystko przez brak kontroli nad upływającym transferem, zwłaszcza w chwilach, gdy będąc pewien, że korzystam z sieci Wi-Fi, postanowiłem spędzić godzinę na YouTube. Bolesne wspomnienie, nie da się ukryć...

Aplikacja 3G Watchdog przybywa w takich sytuacjach na ratunek. Pozwala na ustawienie ilości megabajtów danych, które możemy zużyć w przeciągu danego okresu czasu.

Liczba opcji konfiguracyjnych jest bardzo duża, a jedną z przydatniejszych w kontekście tego, co napisałem w pierwszy akapicie, jest ta umożliwiająca otrzymanie ostrzeżenia po przekroczeniu wybranej wcześniej ilości danych, a nawet wyłączeniu sieci 3G po tym jak przebijemy całkowity miesięczny limit. To ostanie może się przydać zwłaszcza abonamentowcom.

Cieszą poza tym takie drobnostki jak dostęp do statystyk dziennego zużycia megabajtów. Możemy sobie sprawdzić kiedy i w jakich godzinach pożarło nam najwięcej transferu. A nuż ktoś podczas naszej nieobecności korzystał bezkarnie z pakietu? Na stos z nim! ;-)

Aplikacja działa idealnie, jak dotąd nie miałem z nią żadnych niemiłych niespodzianek i wręcz zaczęła stanowić standardowe wyposażenie mojego telefonu.

Zdecydowanie warte uwagi.

Ocena: 10/10

Piotr Wysocki

Komentarze

  1. Ja Androida nie używam, mam zwykłą komórkę. Może jest podobny program, ale na komputer PC z systemem Windows 7 ? Pozdrawiam, Anna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam DU Meter :)
      www.hageltech.com/dumeter/about

      Usuń
  2. Dziękuję bardzo, program spisuje się doskonale :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz