Pixel Heaven 2018 - fotorelacja

Co prawda tylko z soboty i z godzin 11:00 - 14:20, bo wtedy właśnie bateria w moim aparacie  wzięła wyzionęła ducha (fun fact: miałem jeszcze dwie w zapasie, ale... nienaładowane. Cały ja!), jednak oto i ona - fotorelacja z Pixel Heaven 2018, pięknego święta dla graczy w każdym wieku :)


Książki, magazyny Pixel i jego odpryski, płyty CD, koszulki... na stoisku Pixela można było zostawić nieco gotówki.

Całe wydarzenie odbywało się na terenie starej zajezdni autobusowej, nie mogło więc zabraknąć autobusów z klocków.

Alex przepytuje Gawrona. W końcu, po tylu latach obcowania z ich tekstami obu panów miałem okazję zobaczyć na żywo.
Klockowe logo Atari i Space Invaders oraz wszędobylskie karteczki zakazujące dotykania eksponatów :P


A tu na pierwszym planie nieśmiertelny Battle City, którego ja od dziecka nazywam po prostu Tank :P
Jedyne miejsce, gdzie klocki można było pomacać, ba, najlepiej wręcz zbudować z nich własną konstrukcję!


Fani Gwiezdnych Wojen (ja się do nich nie zaliczam, nie bijcie) mieli na co popatrzeć i przy czym się obfotografować

Stare maszyny do grania oblegały tłumy, miło było popatrzeć na zmagania innych, ale i samemu dorwać się do pada, dżojstika, klawiatury czy innego manipulatora ;)
A mawiają, że dla dzisiejszych graczy istotna jest tylko grafika. Jak widać, to zupełna nieprawda! :)


Miłośnicy gier bez prądu mieli dla siebie kawał przestrzeni do zaciętych rozgrywek
Niektórzy swoje gry promowali naprawdę przykuwającymi oko instalacjami - sami przyznajcie, robi wrażenie, nie?

ElectriX: Electro Mechanic Simulator, jedna z ciekawszych propozycji, którą można obecnie wesprzeć na Kickstarterze

Rozsiadłszy się na leżaku można było oddać się grze albo...

... poczytać prasę

Mistrz Yoda z powodzeniem dbał o porządek na imprezie

Grające owoce i warzywa? Czemu by nie.

Button maker w akcji. Gdzieś w okolicach tego zdjęcia bateria stwierdziła, że ma dość i poszła spać ;)

Przez osiem godzin pobytu zdążyłem przejść kilka udostępnionych przez twórców fragmentów gier , m.in. "Tool Boy" - zarąbiście zapowiadającą się grę zrecznościowo-logiczną - oraz przygodówkę point&click, której prototyp nazywał się "Klucz", a którego to rozpracowywałem wraz z Vickiem83 (no dobra, on ogrywał, a ja nieśmiało pomagałem). Posiedziałem też na kilku wydarzeniach rozgrywających się na scenie głównej, zjadłem pizzę i wypiłem dużo lemoniady, sprawdziłem kilkanaście starych komputerów i konsol w akcji, wzdłuż i wszerz obszedłem wszystkie stoiska wystawców, no i chłonąłem atmosferę wydarzenia. Bo wszystko to i wiele więcej rozgrywało się przy udziale całej chmary fajnych ludzi, zwłaszcza wspomnianego Vicka83, któremu gorąco dziękuję za kilka godzin mega sympatycznej pogawędki :) Było super, wracam za rok! 

Komentarze

  1. Świetne zdjęcia! Uwielbiam takie wydarzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zacheciles mnie. Za rok przyjezdzam hahah 😛

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wpis :) Pierwszy raz jestem na twoim blogu ale chyba będę tu wracać częściej, bardzo podoba mi się twój styl :) Musiało być super na tej imprezie, też chętnie bym tam poszła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że o tym nie wiedziałem, już bym tam był :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa impreza. Może wybiorę się w przyszłym roku z moimi kochanymi dziewczynami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia :D bardzo bym chciała się kiedyś wybrać na taką imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te z gwiezdnych wojen są najlepsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny wpis. Czekam na nowy artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjecia super,wpis pierwsza klasa :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. ale zabawa:) jezu ludzie maja pomysły jednak

    OdpowiedzUsuń
  11. Super impreza, za rok chyba przyjadę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawa impreza, może za rok się pojawię :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wydarzenie:) dla dzieci i dorosłych

    OdpowiedzUsuń
  14. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla luctus blandit est, vel blandit diam eleifend a. Praesent et dui luctus, faucibus enim molestie, elementum ipsum. Suspendisse ultrices euismod pellentesque. Maecenas facilisis erat magna, at varius orci mollis non. Quisque vulputate, erat in placerat rutrum, mi libero elementum orci, in tincidunt leo nibh vel felis. In gravida erat sed tellus sodales, vel egestas mauris sollicitudin. Donec aliquet, ex vitae convallis luctus, purus mi volutpat quam, quis cursus ipsum orci in diam. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Curabitur finibus magna venenatis, vehicula est ac, semper orci. Fusce in felis ac risus hendrerit ultricies semper sed ex. Nullam auctor in dolor vitae aliquam.

    Mauris fermentum et ipsum id venenatis. Maecenas eget odio est. Nam convallis ultrices rhoncus. Duis commodo enim sed ligula dapibus, nec lobortis nulla tempor. Maecenas vel pretium ligula, eu lacinia magna. Nam et diam quis nulla blandit pellentesque. Nam vel ullamcorper arcu. Mauris venenatis urna eget turpis varius tristique. Nunc et ex vitae ex tempus egestas ut et eros. Nunc tempus justo a euismod finibus. Aliquam ut dignissim metus. Ut auctor interdum eleifend.

    Sed eu dapibus diam. Sed in luctus velit. Praesent dignissim velit id ante finibus, in elementum lorem finibus. Aliquam efficitur libero velit, non imperdiet purus consectetur non. Pellentesque condimentum ultrices nisl in viverra. Aliquam sed lobortis dui. Morbi lobortis nisl et sem congue, sed vehicula erat dignissim.

    Nunc condimentum condimentum justo nec elementum. Donec sagittis mi felis. Suspendisse consequat faucibus lectus, in pellentesque magna ornare at. Nulla vel magna sit amet ligula rhoncus iaculis. Aliquam mollis massa cursus, accumsan metus id, hendrerit nisi. Cras ut pellentesque nisi. Nulla at libero nisl. Integer tempor nisi quis magna posuere, ac dignissim ipsum sodales. Suspendisse ac nulla in ipsum efficitur dictum quis id augue. Integer neque dui, hendrerit quis sagittis vulputate, tincidunt in ipsum. Suspendisse ac euismod lectus, vitae accumsan erat.

    Sed bibendum nec erat imperdiet sodales. Duis cursus nulla lacus, ut auctor nisi posuere sed. Donec viverra eleifend lorem, quis facilisis est euismod sit amet. Pellentesque vulputate non lectus at ornare. Vestibulum pulvinar tempus laoreet. Curabitur efficitur luctus lacinia. Vivamus laoreet, libero non finibus consequat, mi diam luctus est, et varius sem urna non ligula. Sed vitae enim vehicula, consequat mauris a, porttitor odio. Morbi vel sagittis magna. Phasellus arcu nisi, tempor a porttitor at, placerat tristique nunc. Integer eget finibus ipsum, sit amet accumsan lacus. Morbi vitae varius tellus.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz