Geometry Dash [Android] [RECENZJA]

Geometry Dash, RobTop Games

Lubię gry rytmiczne (i dobrą muzykę, przede wszystkim dobrą muzykę!), ale Geometry Dash mnie pokonało. 
Tak, wiem, ośmieszam się, bo to niby ze mnie taki Wielki Gracz z długoletnim stażem, a tu nagle nie jestem w stanie przejść nawet kilku plansz jakiejś tam gierki, co to na jutubach każdy ją ogarnia z opaską na oczach. Ale nie jestem i nie zamierzam się z tym kryć. Po kilku godzinach zmagań, westchnień i frustracji przeszedłem trzy etapy, a w czwartym zdołałem dotrzeć do połowy długości - to wszystko, na co było mnie stać. Nie wiem, może to kwestia urządzenia, na którym grałem (tablet i stukanie palcem w ekran), może na klawiaturze byłoby mi łatwiej. A może tylko tak się pocieszam ;) 
Dużo lepiej bawiłem się kilka lat temu podczas godzin spędzonych z Bit. Trip Runner, tam przynajmniej w połowie każdego etapu można było znaleźć checkpointa i nie zaczynać wszystkiego od początku w przypadku skuchy. No i miał mniej siermiężną oprawę audiowizualną. Geometry Dash jest bardzo kolorowe i kwadratowe i to właściwie wszystko, co można o nim powiedzieć w kwestii grafiki. A muzyka? Przeważnie umcy-umcy, czasem całkiem niezłe, innym razem brzmiące niemal jak podkład do kawałku disco-polo :D 
Plusem jest całe mnóstwo trybów gry, więc jeśli ktoś dysponuję większym wyczuciem rytmu/zręcznością niż ja, będzie miał co robić przez wiele długich godzin. 
Dla mnie za wysokie progi ;)
Gra zakupiona w Google Play na promocji, dałem za nią bodaj 3 czy 4 złote. 

OCENA: --/10


Komentarze

Prześlij komentarz