Warszawskie Targi Książki 2019

Jutro (czyli w piątek) od godziny 10 do mniej więcej 15 będzie mnie można znaleźć na Warszawskich Targach Książki, gdzie mam zamiar opróżniać swój portfel i oglądać co też w tym roku ciekawego na terenie stadionu narodowego przygotowano. Impreza trwa od dziś do niedzieli włącznie. Mam nadzieję nabyć kilka upatrzonych książek i komiksów. M.im. czwarty tom Kaczogrodu Carla Barksa, nową książkę Ziębińskiego o Stephenie Kingu (Stephen King. Instrukcja obsługi), którą mam co prawda w e-booku na Legimi, ale to wydanie w twardej okładce jest takie ładne, że muszę je mieć w papierze i kropka. Sporo gotówki zostawię poza tym na stoisku wydawnictwa Vesper, wdepnę do SQN po zbiorek opowiadań Małeckiego i do ZNAK-u po kilka tytułów. Ufff, coś mi się zdaje, że muszę zabrać naprawdę duży plecak. Mój kręgosłup już teraz zaczyna krzyczeć na samą myśl o tym, ile przyjdzie mu tej makulatury dźwigać. Na szczęście udało mi się wygospodarować odrobinę miejsca w szafie, dzięki czemu to, co kupię, nie trafi gdzieś za łóżko, haha! 

Program targów znaleźć możecie tutaj

Komentarze

  1. Nie udało mi się dotrzeć, a szkoda! Jak było?

    OdpowiedzUsuń
  2. Można się nieźle obkupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam czytać.. Właściwie wszystko mogę, byle mieć czas i spokój :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie imprezy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię książki, mogłabym czytać bez przerwy niestety obowiązki nie pozwalają..

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kiedy się coś dzieje :) Na szczęście mam blisko bo jestem z Warszawy

    OdpowiedzUsuń
  7. Na warszawskich targach jeszcze nie byłam, na szczęście w moim mieście też są. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też bym się na takie targi wybrała! Ale nigdy nie ma czasu :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepsze są spotkania z autorami :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz