Ionball 2: Ionstorm [PC] [RECENZJA]

Ionball 2: Ionstorm, PC

Kolejna wersja Arkanoida, którą znalazłem na Steamie. Krótka, te kilkadziesiąt poziomów można przejść w dwie godziny, ale zrobiłem to dwukrotnie, bo są tu elementy zbieracko-rozbudowackie i opcja New Gamę+, czyli zaczynamy misje od nowa nie tracąc ulepszeń.
Paletkę bowiem można dopakowywać - sprawić, by stała się większa, poprawić moc pancerza, siłę uderzenia piłeczki etc, ale i dokupywać bronie - laser, karabinek maszynowy, rakiety samonaprowadzające... Troszkę tego jest, co nadaje grze elementu strategicznego i całość nie nuży po czasie tak jak Glaive. Piłeczka lata po ekranie jak szalona, wszystko wybucha, błyska, a gracz musi jeszcze wyłapywać spadającą walutę. Nie sposób się nudzić. Trójwymiarowa grafika prezentuje się przyzwoicie, choć nie do końca odpowiadał mi kąt kamery i musiałem go zmienić w opcjach na bardziej klasyczny. Uff, od tego momentu zabawa była już tylko przyjemna.

Grę ukończyłem: 12.08.2019


Komentarze

Prześlij komentarz