Skorpion. Sprawa zabójcy Pawła Tuchlina i seryjnych przestępstw na tle seksualnym na Pomorzu, popełnionych w latach 1975-1983 - Adrian Wrocławski

 


Patrzta,  ludziska! I co z tego, że nieźle zapakowana (choć nie tak dobrze jak "Masters of Doom", które było w pudełku), gdzieś w drodze do mnie i tak została zmasakrowana :( Jestem zły, bo sama książka kosztowała 72 złote, a przesyłka dodatkowe 18 złociszy. A ja na pieniądzach nie śpię! W każdym razie mam i nawet już czytam, choć te 930 stron drobnym drukiem zajmie mi pewnie kilka miesięcy. To pierwsza kompletna monografia sprawy zabójcy seryjnego Pawła Tuchlina Skorpiona, który w roku 1985 r. za zabójstwo 9 kobiet oraz usiłowanie dalszych 10 zabójstw został skazany na przedostatnią wykonaną w Polsce karę śmierci.

Książka, co troszkę dziwne, jest możliwa do zakupu wyłącznie na stronie wydawcy, wszędzie indziej widnieje jako niedostępna. A więc jeśli ktoś jej ciekaw, niech kliknie tutaj.



Komentarze